Odpowiedzi

2010-03-24T20:41:37+01:00
* części ciała
są obojniakami
są roślinożerne
oddychają płucami skurnymi

* obtyczą muszli
2010-03-24T20:45:49+01:00
Ich wspólne cechy : mięsista noga , pary czułków , oddychają tlenem atmosferycznym , odzywiaja sie roslinami , sa jajorodne

różnice miedzy nimi : muszla , kolor , srodowisko wodne i ladowe
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T20:47:21+01:00
Wspólne cechy: bezkręgowce; posiadają fałd skórny zwany płaszczem;nogę i worek trzewiowy; posiadają czuli i oczy
różnice: posiadają muszlę lub nie; różnią się zwinięciem muszli (kształtem) i jej barwą; są różnej barwy
2 5 2