Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T20:45:50+01:00
Inżyneria genetyczna - to jest ingerencja w materiał genetyczny organizmów, w celu zmiany ich właściwości dziedzicznych.

enzymy restrykcyjne -inaczej restryktazy – enzymy z grupy endonukleaz przecinające nić DNA w miejscu wyznaczanym przez specyficzną sekwencję DNA. ; DD

priony - infekcyjne białka, występujące powszechnie w każdym organizmie i całkowicie niegroźne.
3 3 3
2010-03-24T20:45:53+01:00
Inżynieria genetyczna – ingerencja w materiał genetyczny organizmów, w celu zmiany ich właściwości dziedzicznych.

Enzymy restrykcyjne – enzymy z grupy endonukleaz przecinające nić DNA w miejscu wyznaczanym przez specyficzną sekwencję DNA.

Priony - infekcyjne białka, występujące powszechnie w każdym organizmie i całkowicie niegroźne.

Zmienność mutacyjna - każda zmiana w sekwencji genomu, która zaszła na drodze mutacji, a nie np. rekombinacji.

Hemofilie – grupa trzech uwarunkowanych genetycznie skaz krwotocznych

3 5 3
2010-03-24T20:46:12+01:00
Inżynieria genetyczna to ingerencja w materiał genetyczny organizmów, w celu zmiany ich właściwości dziedzicznych.

Enzymy restrykcyjne (inaczej restryktazy) to enzymy z grupy endonukleaz przecinające nić DNA w miejscu wyznaczanym przez specyficzną sekwencję DNA.

Priony to infekcyjne białka, występujące powszechnie w każdym organizmie i całkowicie niegroźne.

Zmennosc mutacyjna to kazda zmiana w sekwencji genomu, ktora zaszla na drodze mutacji.

Hemofilia to grupa trzech uwarunkowanych genetycznie skaz krwotocznych, których objawy wynikają z niedoborów czynników krzepnięcia: VIII (hemofilia A), IX (hemofilia B) lub XI (hemofilia C).

napisałam wszystko xD
1 2 1