Odpowiedzi

2009-10-29T16:26:12+01:00
20500 cm = 105 m

50 000 000 NIE PODALAS JEDNOSTKI !! = km....
3 1 3
2009-10-29T16:28:31+01:00
20 500cm= 205 m bo 100cm= 1m/ skreślasz 2 zera
50 000 000cm= 500 000m/jezeli na metry pozbywasz sie 2 zer bo 100 cm=1m
a jeśli 50 000 000m to będzie 5 000km:) bo 1000m= 1 km/skreślasz 3 zera
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-29T16:28:32+01:00
20 500 cm = 205 m :)
skreślasz 2 zera, bo metr ma 100 cm ;P

50 000 000 (czego) ? = jeżeli m to :

50 000 000 = 50 000 km

bo kilomert ma 000 - trzy zera . wiec je skreślasz ;P
2 5 2