Jeden metr kwadratowy mieszkania na osiedlu Marysieńka kosztuje brutto 6000 zł. Jaka kwota pozostaje na koncie firmy budowlanej, a jaka kwota VAT jest przekazywana do skarbu państwa po sprzedaży mieszkania o powierzchni 50m², jeśli stawka VAT wynosi 7 % ? Podatek zaokrąglij do 1zł.

Proszę o szybką odpowiedź ;]

[rozwiązanie powinno wyjść 280 373, 83 zł; 19 626 zł]
potrzebne mi są jedynie obliczenia ;]

3

Odpowiedzi

  • hub2
  • Początkujący
2010-03-24T20:50:00+01:00
6000*50=300000
300000*7%=21000 - tyle dostanie skarb panstwa
300000-21000=279000 - tyle dostanie firma budowlana
5 1 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T20:50:21+01:00
Cena mieszkania
50*6000=300 000zł

Kwota podatku:
0,07*300 000=21 000 zł

Kwota, która zostanie na koncie firmy budowlanej
300 000- 21 000=279 000
17 2 17
2010-03-24T20:50:35+01:00
50x6000=300000
300000 x 7%=21000 podatek VAT
300000 - 21000 = 279000 konto
5 1 5