Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T20:50:01+01:00
Wydaje mi się,że jest to niemożliwe ,chyba że na onecie(nie mam tam poczty) jest taka możliwość żę przy rejestracji podawałeś nr.telefonu i za odpowiednią opłatą przyślą Ci hasło - chyba 1,22 z vat.
2010-03-24T20:50:58+01:00
Ja tez tak miałam i musiałam założyć konto od nowa,a jeśli nie chcesz zakładać nowego konta to musisz zgłosić to do sieci bynajmniej ja tak robiłam ale ja pamiętałam to pytanie pomocnicze;/
2010-03-24T20:51:01+01:00
1.Logujemy się
2.Wchodzimy w ,,Ustawienia''
3.Następnie ,,Twoje Konto''
4.I klikamy z prawej na ,,zmień hasło''
5.Wpisujemy
6.Klikamy OK