Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-24T20:54:24+01:00
Dialog polega na rozmowie dwóch osób.
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T20:54:50+01:00
Dialog polega na rozmowie przynajmniej dwóch osób miedzy sobą. Jest to sopsób komunikacji międzyludzkiej :)
1 5 1
2010-03-24T20:56:37+01:00
Polega on na napisaniu rozmowy ... np.
-Cześć jak się masz?- zapytał Marcin
-Nie za dobrze - odrzekł smutny Józek
2 1 2