Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T20:58:34+01:00
Agnieszka to patronka młodych dziewic, czystości, narzeczonych, dzieci, panien, ogrodników. To mogło skłonić cie do takiego wyboru , lub ktoś z twojej rodziny posiada takie imie i wybrałaś je by oddać jej szacunek ;)
  • Użytkownik Zadane
2010-03-24T21:00:58+01:00
Ponieważ Agnieszka to osoba ruchliwa, nie mogąca usiedzieć w miejscu. Sprawia wrażenie osoby pewnej siebie jednak często są to tylko pozory. Agnieszka jest bardzo pobudliwa i trzeba dużo wysiłku by ją uspokoić kiedy się zdenerwuje. Agnieszka lubi grać na uczuciach aby manipulować otoczeniem. Lubi otaczać się przyjaciółmi ale często ich zmienia. Agnieszka posiada zmysł moralny lecz często wyznawane zasady nie znajdują potwierdzenia w działaniu. Wybrałam to imię bo to imię najlepiej ze wszystkich imion mnie opisuje.

mam nadzieje że pomogłam.

;-D