Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T20:59:44+01:00
Moja szkoła przyszłości.
Szkoła, którą sobie wyobrażam w przyszłości będzie unowocześniona i objęta masą technologii. Wszystko będzie oparte na pracy komputerowej. Nie będziemy musieli nosic tak ciężkich plecaków czy torebek. wystarczy nam tylko notes i długopis. W szkole bedą na nas czekac komputery. Każdy będzie miał swoje indywidualne stanowisko. W celu jakiejś pracy domowej czy nauki na sprawdzian wszystko będziemy zapisywac na pen drive i w domu odtawarzac i uczyc się na biezący materiał. W ten sposób uchronimy nasze plecy od bólu i zaoszczedzimy wiele na kupowaniu podręczników. Ponadto będą skrócone przerwy, przez co wcześniej będziemy w domu. Natomiast zasadnicza różnica nowej szkoły będzie polegała na wielu zajęciach plenerowych i rozwijaniu pasji młodych i głodnych świata osób.

Good luck :)
2010-03-24T21:04:25+01:00
Szkoła jest trochę fajna.Lubie do niej chodzić i spotykać się ze najomymi.A nie lubię dlatego ze trzeba się uczyć.A takze lekcje trwaja bardzo długo.Szkoła powinna być czyms dla dzieci fajna i żeby chętnie do niej chodzili.Pan derektor powininien pomysleć o jakiś zmianach aby dzieci zachęcić do chdzenia do szkoły.anie zeby robili sobie jakies wagary.Powinni wydłuzyć przerwy i skrócić lekcje.a takze aby zorganizowali jakis zawody,sklepik szkolny.A także wiele innych zabaw i przyjemnoscią.zorganizować dzieciom jakieś weekend bez prac domowych i takie rzeczy.