Odpowiedzi

2010-03-24T21:26:13+01:00
Odp.1
Maltoza-disacharyd o wzorze C12H22O11;
Równanie hydrolizy:
C12H22O11+H2O=2C6H12O6-glukoza.
Odp.2
Dane:
2[t]=2000[kg];
(2000[kg]*20%)/100%=400[kg]-cukru.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T21:34:16+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
1.
C12H22O11 + H2O---->2C6H12O6
maltoza..................glukoza

2.
Z def. stęż. procent.
20g cukru----100g buraków
x ton cukru----2 tony buraków
x=0,4 tony cukru
x=400kg cukru