Chodzi o Anie z Zielonego Wzgórza
Mamy odpowiedzieć na te pytanka...!

1. Jakie wydarzenie wpłyneło na życie Ani?
2. Co działo sie z Anią po śmierci rodziców?
3.Czy Ania potrafiła się cieszyć z życia?
4. Jakie były marzenia Ani?
5. Co najwiecej pomagało Ani przetrwać trudne chwile?
6. Czy Ania kochała ludzi? Dlaczego?

2

Odpowiedzi

2010-03-24T21:04:51+01:00
1. Gdy Mateusz zabiera ją do siebie.
2.Trafiała do różnych domów, głównie zajmowała się pilnowaniem dzieci.
3.I to bardzo. Pomagała jej w tym wyobraźnia.
4.Chciała znaleźć prawdziwy dom, przyjaciół.
5.Wymyślone przyjaciółki.
6.Kochała ludzi. Mogła się wtedy wygadać ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T21:09:30+01:00
1.wydaje mi się, że na życie Ani w pewien sposób wpłynęła śmierć jej przybranego ojca. Musiała szybciej dorosnąc, pomagac Maryli w różnych czynnosciach gospodarczych i nie tylko.

2.Ania po śmierci rodziców wyszła za mąż, za Gilberta. On w imie ojczyzny wstąpił do wojska jako lekarz. Ania nie dostawała od niego żadnych sygnałów, więc postanowiła go odnaleźć. Udało jej sie. Zaopiekowała się synem swojego redaktora.

3.Ania doceniała zycie i umiała sie z nigo cieszyć

4.Ania chciała zostać nauczycielką. Ten cel osiągnęłą.

5.Ania była silną kobietą. Miała mocny charakter, który pomagał jej przetrwać trudne chwile.

6.Ania bardzo kochała ludzi, umiała i chciała do nich dotrzeć. Sadzę, że byla taka..jaki powienien byc każdy człowiek..<pomocna>.Tak zostaławychowana.
1 5 1