Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T21:05:49+01:00
Te przykazani mówi nam że nawet Pan Jezus uoadał pod ciężarem fizycznym krzyża, a psychicznym ludzkich grzechów pomimo ciężaru podnosił swe brzemie i szedł dalej, Jest to świadectwo miłości Pana Jezusa do człowieka.
2010-03-24T21:09:29+01:00
IX stacja drogi krzyżowej - obolały biczowaniem i cierniem ukoronowanym upada po raz trzeci. Był on wówczas bardzo zmęczony, a strażnicy popedzali go i dobili go, lezącego!! (Jak tak można)
Ten trud jaki przezył Jezus byl większa męką od samego ukrzyżowania.
1 5 1