Odpowiedzi

2010-03-24T21:06:55+01:00
Oznacza to ze nawet ze jezeli czegos nie ma to to jest.Kazde zakonczone zdarzenie jest zacatkiem drugiego np kończy sie szkoła a zaczynaja wakacje,konczy sie kasa i zaczyna sie bieda.Mamy niepatrzec,,nie ma i nie bedzie,, trzeba odnalesc drugie znaczenie.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T21:09:01+01:00
Te słowa można porównać do wyrażenia "coś się kończy, a coś się zaczyna". Zawsze śmierć bliskiej osoby pogrąża nas w smutku. Jednak należy iść dalej, ponieważ ma się dla kogoś żyć. Jest to przykład tego, że koniec jest początkiem. Gdy wyrzucą nas z pracy, może to nie przez brak kompetencji. Być może to znak, aby rozpocząć nowy rozdział w swoim życiu, zacząć coś nowego, spróbować , zaryzykować.