Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T21:11:48+01:00
Niemcy słyną z piwa, dobrych samochodów (audi, bmw, mercedes, opel), dbałości o czystość środowiska i największej ilości autostrad
1 5 1
2010-03-24T21:14:04+01:00
Niemcy słyną ze wspaniałych zabytków (np. plac poczdamski ) ; Słynną potrawą Niemiec są hamburgery( tam powstał pierwszy hamburger) ; do Niemiec wyjeżdża dużo Polaków nie tylko do pracy ale także na stałe ; jest bogatym krajem.
1 5 1