Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T21:14:56+01:00
Kraina miłości chrześcijańskiej. Brzmi wzniośle. Oczywiście, że chciałabym zamieszkac w takiej krainie...W krainie, gdzie panuje dozgonna tolerancja, prawosc, równosc i sprawiedliwosc. Kraina kojarzy mi się ze szczęściem, radością i beztroskim czasem, natomiast miłosc z najważniejszą i najwyższą wartością człowieka, z kolei chrześcijaństwo z normami moralnymi i etycznymi, które są przestrzegane przez ludzi prawych. Łącząc te wszystkie cechy, mam przed sobą obraz malowniczej i tak szczęśliwego świata, że bez żadnego wahania wskoczyłabym do takiej krainy miłości chrześcijańskiej.

Good luck :)
2010-03-24T21:15:30+01:00
Tak, bardzo chciałabym zamieszkać w krainie miłości chrześcijańskiej. W tym miejscu, gdzie najważniejsza jest miłość i wiara czułabym sie dobrze. Nikt nie wyśmiewałby się ze mnie, z tego powodu że wierzę w Boga. W krainie chrześcijańskiej na pewno znalazłabym odpowiednich przyjaciół dla siebie. Szkoda, że tak naprawdę taka kraina nie istnieje.