Odpowiedzi

2010-03-24T21:17:37+01:00
Sosna - symbol długiego życia
Głód - symbol posiadania, przyjmowania
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T21:24:25+01:00
Sosna - w heraldyce oznacza sprawiedliwość, szlachetność i szczerość właściciela. Drzewo w ogólności symbolizuje dobra terytorialne (bory, lasy). Widnieje również na herbach niektórych polskich miast i gmin.


Głog - Drzewo, a właściwie krzew Głogu to symbol Stałości związku : Z grobu Tristana wyrasta głóg, którego gałęzie zanurzają się w grobie Izoldy. Roślina staje się znakiem miłości silniejszej niż grób, śmierć. Kochankowie pamiętają o sobie i pragną dać znać żywym, że nadal się kochają.
3 5 3