Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-10-29T16:36:54+01:00
Epitet - zielona piłka, mały dom
przenośnie (metafora) drogą lipy idą, róża spojrzała na słońce
apostrofa - "Wielkieś mi uczyniła pustki w domu moim
moja droga Orszulo, tym zniknieniem swoim"
"Odchowali cie w ciemności(..)"

porównania - słony jak beczka soli
sportowiec szybki jak wiatr
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-29T16:40:45+01:00
Epitety
miły smaczna
przenośnie
kret pomyślał Polska zapłakała
apostrofa
"Litwo Ojczyzno moja" "czego chcesz od nas.Panie"
porównanie
głodny jak wilk
słońce jak pomarańcza
1 5 1