Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T21:17:11+01:00
Ty musisz napisac wiersz o pokoleniach czy zaczerpnąc juz z wierszy napisanych?
Jeżeli to drugie to mozesz to odnaleźc w metaforze wiersza "Limba" Asnyka. Gdzie limba stanowi młodych, a świerki to starszyzna. Lub inny wiersz z kolei Mickiewicza "Oda do młodości" tutaj nie będzie problemu z interpretacją.

Good luck :)
1 5 1
2010-03-24T21:18:18+01:00
Rodzisz się, to znak.
Kocha cię ten świat.
Barwy dnia, twój krzyk-i barwy nocy.
Masz już parę lat, czujesz w co się gra
Dobro, zło i śmiech prosto w oczy..
W trawie łyk jak skok.Kumple są jest noc
Ona jest 0o krok,już dorosłeś..
Każde pokolenie ma własny los,każde pokolenie chce wierzyć w coś,
Każde pokolenie odejdzie w cień,
A nasze nieee....
1 5 1