Odpowiedzi

2009-10-29T16:38:29+01:00
Rano przed ucieczką wykonał codzienne prace, które wydawały mu się szczególnie miłe. Kiedy po raz ostatni podlał różę, zachciało mu sie płakać. Pożegnał się z nią, lecz ona nie odpowiedziała. Po chwili jednak zakaszlała, przeprosiła go i życzyła mu szczęścia. Książe zdziwił się bardzo i odszedł.
2009-10-29T16:38:40+01:00
Róża porzegnała sie z Małym Księciem i nakazała mu zrobić jak postanowił. Kazała mu nie przejmować się jej dalszym losem i wyruszyć w podróż po planetach.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-29T16:38:47+01:00
Podczas rozstania Róża wyznała miłość Małemu Księciu. Powiedziała mu, by spróbował być szczęśliwy i dał sobie radę. Przyznała również, że jej wcześniejsze zachowanie było nieodpowiednie i kazała Mu odejść, by nie widział Jej łez.
1 5 1