Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T21:19:56+01:00
"NIE WSZYSTEK UMRĘ"
1. Pozostawię pamięć dla potomnych.
2. Moje dzieła, jeżeli jest to artysta przetrwają i będą inspiracją dla młodych.
3. Nigdy nie zginę duchem.
1 5 1
2010-03-24T21:22:47+01:00
„Nie wszystek umrę”to cytat pochodzący z Pieśni III Horacego świadczy o tym, że poeta z pewnością zdawał sobie sprawę z potęgi i wartości swoich utworów, oraz nadzwyczajnego talentu. Był przekonany, że jego praca zapewni mu pamięć i sławę na długo po śmierci. Dzieła te porównuje tutaj do pomnika trwalszego niż ze spiżu i wyższego od królewskich piramid, który będzie o nim przypominać przez kolejne stulecia.
2010-03-24T21:22:55+01:00
Zdanie "Nie wszystek umrę" pochodzi z pieśni III Horacego. Poeta nawiązuje w niej do swojej twórczości. Mówi, że umrze jego ciało, ale pozostanie jego dusza, jego twórczość. Jego dzieła będą nadal żywe, a inni przez to będą o nim pamiętać.