Odpowiedzi

2010-03-24T21:25:01+01:00
Niemcy- Hamburgery. Tam powstał 1 hamburger . W mieście Hamburg Niemcy słyną z piwa, dobrych samochodów (audi, bmw, mercedes, opel), dbałości o czystość środowiska i największej ilości autostrad
8 4 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T21:28:39+01:00
Więc tak;):
1. z dobrego piwa maja ok. 6 tys. rodzaji
2.lubia ciezkie i tlusye potrawy;/
3.maja najwiecej teatrow operowych
4. z Niemiec pochodzi zwyczaj strojenia choinki
5.Niemcy są drugim w Europie państwem o największej liczbie ludności.
6.W Niemczech jest ponad 300 gatunków chleba
7.Niemcy są kawoszami.
pozniej jeszczecos dopisze;)
12 4 12