Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T21:21:30+01:00
Zawody związane z ekologią i ochroną środowiska,
germanistyka
farmaceutyka
logistyka
  • Użytkownik Zadane
2010-03-24T21:22:28+01:00
Jako zawody perspektywiczne, coraz częściej wymieniane są także specjalności związane z techniką internetową, jak np. eksperci od e-commerce, czyli szeroko pojętego handlu w sieci, fachowcy od badania ruchu na portalach internetowych, czy od pozycjonowania informacji.
2010-03-24T21:23:54+01:00
Informatyka, ochrona środowiska, ochrona zdrowia, JĘZYKI