Odpowiedzi

2010-03-24T21:26:35+01:00
A) Mój koega Bartek uroczyście obchodził 12 urodziny .
Pyszny tort urodzinowy został upieczony dla ?Bartka przez kochaną babcie .
b) 1. Kasia została wspaniałą masażystką .
2.mama jest kierownikiem osiedlowego , spożywczego sklepu .
3.Kary koń był pierwszy na mecie .
4.Pracowac jest dobrze .
5. Mój stary dziadek był tym dobrym
6.Mój rower jest w piwnicy

[napewno jest dobrze bo robiliśmy to z panią od Polaka na lekcji xd ]
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T21:35:37+01:00
Niestety, mam tylko podpunkt a :(((

1. Mały i puszysty kotek wypił białe mleko w domu.
2.Mała Ania została najszybszą biegaczką w szkole