Odpowiedzi

2010-03-24T21:23:43+01:00
Czystość - duchowa nieskazitelność oparta na normach etycznych i moralnych w zgodzie z naturą człowieka.
2010-03-24T21:26:01+01:00
Czystość-jest to niezbędną funkcją zycia każego z nas..nie wiem w jakim sensie chodzi ci o czystość. Moze to być higiena lub zwana przez chrześcijan cnota-zdolność kierowanie swoim umysłem i ciałem .
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T21:31:36+01:00
Cnota, dzięki której człowiek jest zdolny kontrolować swoje pragnienia seksualne i mądrze nimi zarządzać. Wymaga ona panowania nad sobą, formacji charakteru i ducha poświęcenia.
W chrześcijaństwie wszyscy wierzący w Chrystusa powołani są do życia w czystości, w sposób zależny od stanu, w jakim żyją.