Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-24T21:26:28+01:00
Tajemnica radosna
Tajemnica bolesna
Tajemnica światła
Tajemnica chwalebna
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T21:43:03+01:00
Tajemnica spowiedzi - jeden z obowiązków spowiednika. Polega na zachowaniu w tajemnicy wszelkich faktów, o których spowiednik dowiaduje się podczas spowiedzi danej osoby. Naruszenie tajemnicy spowiedzi pociąga za sobą konsekwencje w postaci popadnięcia w ekskomunikę, od której może zwolnić tylko Stolica Apostolska.koniec:)