Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T21:29:08+01:00
Palacz który nie zwraca uwagi na uwagi innych osob o tym ze palenie jest niezdrowe, dopiero gdy dowiaduje sie ze ma raka pluc uswiadamia sobie ze docenic zdrowie moze tylko ten kto je stracil
2010-03-24T21:29:25+01:00
Brak zdrowia i szczęścia mimo posiadanych pieniędzy.
2010-03-24T21:36:34+01:00
W tej fraszce kochanowski chciał ukazac wage zdrowia .
chciał podkreslic ze jest aznijsze od bogactw , urody itp. wiec narysuj jakąś scenke ze np. jeden człowiek jest bogaty sławny ale zdrowie ma złe a inny jest biedniejszy i mu zdrowie dopisuje
. Możesz też to przedstawic ze w ostatniej chwili zycia ludzie oddali by bogactwa za zdrowie ;]