Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T21:34:19+01:00
Przede wszystkim Frankowie stali sie chociaz teoretycznie chrzescijanami, pomimo tego,ze zamieszkiwali ziemie gdzie religia panujaca byl arianizm.
Doprowadzilo to co unifikacji spoleczenstw zachodniorzymskich i Frankow.
Przez przyjecie chrztu Chlodwig stal sie koronowana glowa panstwa i jakoby byl pomazancem bozym.
Dzieki procesowi unifikacji spotkaly sie dwie kultury z czego powstal jezyk francuski.
2 1 2
2010-03-24T21:44:53+01:00
Chlodwig w 496 roku przyjął chrzest, dzięki czemu stał się sprzymierzeńcem papieża, a wojny prowadzone przez Franków traktowane były za walkę z niewiernymi.
4 3 4