Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T21:45:45+01:00
Diana Berry mieszkała niedaleko opiekunów swojej przyjaciółki ani na wyspach księcia edwarda. Była córką zamożnej pary, która wychowywała ją dość surowo, jednak nie można im był zażucić większych win. Z wyglądu była przeciętną osóbką. Miała czarne długie, kręcone włosy, rumiane policzki oraz nieco zaokrąglone kształty. Była pozbawiona polotu, większej wyobrażni i fantazji. Posiadała rówzież nadmierny apetyt co niestety przysporzyło jej przykrych problemów. Była bardzo porządną, wierną osobą, lecz nieco bezbarwną. Wtargnięcie ani w jej monotonne życie dodało jej skrzydeł.
2 4 2
2010-03-24T21:48:27+01:00
Diana z Zielonego Wzgórza była najlepszą przyjaciółką Ani. Diana była dziewczynką pomocną koleżeńską miała bardzo dobre serce kochała swoją przyjaciółke jak tylko mogła. GDy Ani groziło cooś lub jak miała jakiś problem to zawsze mogła liczyć na Diane.Diana była osobą szczupłą o długich włosach koloru czarnego była nie zbyt wysoką osobą...

nie wiem czy o to kaman ale spox troszke malutko ale może coś sie przyda
2 3 2