Bardzo prosiłabym o sprawdzenie i korektę. Chodzi też o czasy, bo nie wiem kiedy i jakie.

My favourite sport is volleyball. I like (his/it) because is it very emotionaly discipline.

On volleyball players divide on two groups, which possess 6 people. Objective everyone team is pierce ball above mesh, in this way, to fall on field(?) enemy. Ball bounce hands, twoo manners - upper or lower. Games (toczy się) to score 25 points. Everyone game usually have got 3 or 4 sets, sometimes inquire into to draw and to play 5 set i.e. tie-break. Then play just on 15 points.

Famuos Polish volleyplayers: A. Mróz, M. Wlazły, P. Zagumny, P. Gruszka, S. Świderski.



Jakby co to tekst po polsku:
Moim ulubionym sportem jest siatkówka. Lubię ją, ponieważ jest to bardzo emocjonująca dyscyplina.

W siatkówce gracze podzieleni sa na 2 grupy, które liczę po 6 osób. Celem każdej jest przebicie piłki nad siatką, w taki sposób, by upadła ona na pole przeciwnika. Piłkę odbija się rękami, dwoma sposobami - górnym i dolnym. Gra toczy się aż to zgobycia przez jedną z drużun 25 punktów. Każdy mecz zazwyczaj ma 3 lub 4 sety, czasami dochodzi jednak do remisu i rozgrywa się 5 set tzn. tie-break. Wtedy gra się tylko do 15 punktów.

Sławni polscy siatkarze/siatkarki: A. Mróz, M. Wlazły, P. Zagumny, P. Gruszka, S. Świderski.



Z góry dziękuję i bardzo proszę o NIE tłumaczenie na translatorach

2

Odpowiedzi

2009-10-29T16:44:49+01:00
My favourite sport
is volleyball. I like it because is very emotionaly discipline.

Games it is carried on to score 25 points.


Reszta jest dobrze moim zdaniem :)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-29T16:56:08+01:00
I like IT because IT IS
to fall on PLAYGROUND
Games GOES to score 25 points.
ALL game usually HAS got
and play TO 5 set i.
1 5 1