Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T21:46:45+01:00
A=5*44*(5-1)=5*44* x4
b= (5*3*)*14* x 5*2*=5*42* x 5*2* = 5 *44*
c=5*45* = 5*44* x5
d=(5x3)*44*: 3*43*= (5*44* x3*44*) :3*43*= 5*44* x 3

kolejność: c, a, d, b
3 5 3
2010-03-24T21:55:20+01:00
Od najmniejszej czyli: c a d b

c=5*45* = 5*44* x5

a=5*44* (5-1) = 5*44* x4

d=(5x3) *44*: 3*43*= (5*44* x3*44*) :3*43* = 5*44* x 3

b= (5*3*) *14* x 5*2*=5*42* x 5*2* = 5 *44*
2 3 2