Odpowiedzi

2010-03-24T21:48:11+01:00
O - orzeł
R - reszka

Możliwe wyniki:
OOO
RRR
ORO
ROR
RRO
OOR
ORR
ROO

Jak widać wyników z O na II miejscu jest: 4
Wszystkich wyników jest: 8.

Więc:

8 - 100%
4 - x

x=4*100/8=400/8=50[%]
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T21:49:56+01:00
Omega={(ooo)(orr)(ror)(rro)(roo)(oro)(oor)(rrr)}
moc omega=8
a-za drigim ra\zewm wypadł orzeł
A=={(ooo)(ror)(roo)(oor)}
moc a= 4
P(A)=4/8=1/2
2 4 2
2010-03-24T21:56:34+01:00
Rzucając monetą za każdym razem masz dwa możliwe wyniki: orzeł albo reszka. Przy trzykrotnym rzucie mamy 2*2*2=8 możliwych wyników:
Ω ={(ooo), (oor), (oro), (orr), (roo), (rro), (ror), (rrr)}
A - zdarzenie polegające na tym, że przy trzykrotnym rzucie monetą za drugim razem wypadł orzeł
Zdarzeniu A sprzyjają 4 zdarzenia elementarne(wyniki)
A={(oro), (orr), (rro), (rrr)}

P(A)=4/8=1/2