Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T21:43:28+01:00
Byli 2 ;)
byl polskim działaczem społeczno-politycznym, dziennikarzem i wydawca, członkiem Polskiego Stronnictwa Ludowego Piast ;]
Zasłynął kompozycjami utworów religijnych, pieśni świeckich :)

LICZE NA NAJ .
2010-03-24T21:44:40+01:00
Był to działecz społeczno polityczny, dziennikarz i wydawca Polskiego Stronnictwa Ludowego Piast.Żył w latach 1865r.-1935r.
1 5 1