Odgadnij przymiotniki złożone na podstawie ich definicji.

1.Gazociąg....- znajdujący się na obszarze północnego Bałtyku .
2.Instytucja....-zajmująca się kulturą i oświata .
3.Batalion....-przygotowujący desant powietrzny.
4.Akademia....-zajmująca się kształceniem z zakresu górnictwa i hutnictwa.
5.Słownik.....- dotyczący języka francuskiego i hiszpańskiego.
6.Przedsiębiorstwo....-zajmujące się handlem i usługami.
7.Brygada...-mająca za zadanie zarówno desant jak i szturm.
8.Zakład....-zajmujący się przemysłem rolniczym.
9.Smak....-słodki i gorzki jednocześnie.
10.Wydawnictwo....-dotyczące turystyki i krajoznawstwa.
11.Przepisy....-odnoszące się do prawa administracyjnego.
12.Płyta.....-wykonana z kartonu i gipsu.



POMOCY!!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T21:57:59+01:00
1.Gazociąg Północny - znajdujący się na obszarze północnego Bałtyku .
2.Instytucja kulturalno-oświatowa -zajmująca się kulturą i oświata .
3.Batalion powietrzno-desantowy-przygotowujący desant powietrzny.
4.Akademia Górniczo-Hutnicza-zajmująca się kształceniem z zakresu górnictwa i hutnictwa.
5.Słownik francusko-hiszpański- dotyczący języka francuskiego i hiszpańskiego.
6.Przedsiębiorstwo handlowo-usługowe -zajmujące się handlem i usługami.
7.Brygada desantowo-szturmowa -mająca za zadanie zarówno desant jak i szturm.
8.Zakład przemysłu rolnego -zajmujący się przemysłem rolniczym.
9.Smak słodko-gorzki -słodki i gorzki jednocześnie.
10.Wydawnictwo turystyczno-krajoznawcze -dotyczące turystyki i krajoznawstwa.
11.Przepisy prawa administracyjnego / przepisy administracyjne -odnoszące się do prawa administracyjnego.
12.Płyta kartonowo-gipsowa -wykonana z kartonu i gipsu.
102 3 102
2010-03-24T21:58:30+01:00
1.Gazociąg północnobałtycki
2.Instytucja kulturalno - oświatowa
3.Batalion powietrzno - desantowy
4.Akademia Górniczo - Hutnicza
5.Słownik francusko - hiszpański
6.Przedsiębiorstwo handlowo - usługowe
7.Brygada desantowo - szturmowa
8.Zakład przemysłowo - rolniczy
9.Smak slodko - gorzki-słodki
10.Wydawnictwo turystyczno - krajoznawcze
11.Przepisy prawno - administracyjne
12.Płyta kartonowo - gipsowa
136 4 136