Odpowiedzi

2010-03-24T22:00:11+01:00
Odp.1
Równanie spalania;
CH3COOH+2O2=2CO2+2H2O;
Równanie dysocjacji pod wpływem dipoli H2O;
CH3COOH=CH3COO(-)+H(+).
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T22:06:45+01:00
Spsalanie kwasu octowego
CH3COOH + 2O2 = 2CO2 + 2H2O
dysocjacja
CH3COOH <=> CH3COO- + H+
2010-03-24T22:57:25+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Spalanie kwasu octowego
CH3COOH + 2O2---->2CO2 + 2H2O
CH3COOH + O2---->2CO + 2H2O

dysocjacja
CH3COOH---->CH3COO⁻ + H⁺
1 5 1