Hej mam do napisania rozprawke na temat Literatura uczy bawi i wychowuje...;)Prosze tylko o kilka zdań (5-9)

I mam takie argumenty
-są wskazówką dla nas jak żyć(przywołaj się do lektury Mały Książę)
-często dobra książka stanowi dla nas formę rozrywki
-świetnie napisane teksty potrafią nas rozbawić do łez

Kto pomoże mi ułożyć zdania z tymi argumentami ;)

Tutaj macie mała pomoc ;)

Słownictwo wyrażające opinię piszącego:
· uważam, że
· w mojej opinii
· z całą pewnością jestem przekonany, że
· nie mam wątpliwości, że
· śmiało można wyciągną wniosek
· niezawodnie, niechybnie
· bez wątpienia
· nie mam pewności, czy
· moją wątpliwość budzi
· nie znam w tej chwili odpowiedzi
· nie zadawałem sobie wcześniej tego pytania
· przypuszczalnie
· wydaje mi się, że

Proszę pomózcie ;)

2

Odpowiedzi

  • zazu
  • Rozwiązujący
2010-03-24T22:06:51+01:00
Uwazam ze z ksiazki maly ksiaze moge duzo sie dowiedziec jak zyli jak sie bawili jak odbierali świat .nie mam watpliwosci ze wiele osob czesto wraca do tej lektury gdyz jest bardzo ciekawa i wciagajaca czytelnika w swoje dzieje .z cala pewnoscia na dlugi czas bede pamietac ta ksiazke gdyz bardzo mi sie spodobala .pszypuszczam ze wielu mlodym ludziom przypadnie do gustu .wydaje mi sie ze dobrze ze jest ta powiesc wpisana w kanon lektur .moja watpliwosc jednak budzi ze co 10 przeczyta ta ksiazke ,gdyz w naszych czasach czytanie zanika .mysle ze pomoglam
36 4 36
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T22:17:04+01:00
Niektórzy mówią że .... "Lektura uczy, bawi i wychowuje "
czy tak rzeczywiście jest ?!
dzis postaram sie przedyskutowac ten problem . Na początku przedstawie moje argumenty : Są wskazówką dla nas jak życ , pokazują nam ze nie zawsze spotkamy ludzi szczęśliwych i bez nałogu przykładem jesk "mały ksiąze ".Czasem to właśnie książka jest naszym przyjacielem stanowi dla nas forme rozrywki . Nie które teksty potrafia nas rozbawic do łez .Podsumowując książka jest naszym naucycielem czesto sytuacje w jakich znajdują sie bohaterowie przydarzają sie nam w życiu .
11 2 11