Odpowiedzi

2010-03-24T22:04:07+01:00
1.Polska tu znajdziesz najciekawsze miejsca i zabytki w europie.!
2.Szukasz ciekawych wrazeń i przygód przyjedz do Polski zabierz sie w nasze góry.!
2010-03-24T22:06:19+01:00
Polska to kraj dobry i sprawiedliwy.Pomoc z polski zawsze dociera tam gdzie jest najbardziej potrzebna. POLSKA TO KRAJ PATRIOTYCZNY.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T22:26:22+01:00
Polska to polaków kraj
to dla wielu ludzi jest na świcie raj :D