Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T07:12:36+01:00
Zadanie 1
sypialnia - trapez prostokątny
garderoba - trójkąt prostokątny
kuchnia - kwadrat
przedpokój - prostokąt

Zadanie 2
długość- 8m
szerokość - 5m

Zadanie 3
Pole = a*b
a= 8m
b= 5m
P= 40 m²
Cena
40 *1,9 tys. zł= 76 tys. zł

Zadanie 4
400zł - 100%
80 zł - x na krzyż

400x= 8000%/:400
x= 20 %
tak
zadanie 5
2:1,6 = 2:16/10= 2*5/8= 5/4= 1 1/4

Obliczamy długość krótszej ściany




2010-03-25T07:14:26+01:00
1zad.
sypialnia- trapez prostokątny
garderowa-trujkąt prostokątny
kuchnia-prostokąt
przedpokój-trapez
2zad.
Długośc mieszkania jest równa 8cm. ,a szerokoś 5cm.

Reszte nie wiem chodz tyle pomogłem.