Odpowiedzi

2010-03-24T22:29:33+01:00
Coraz częściej młodzi ludzie wybierają prace recepcjonistki jako swoją własna. Jest ona stosunkowo łatwa w porównaniu np. z zawodem urzędnika. Polega ona głownie na odbieraniu telefonów, zapisywaniu spotkań lub jeśli mamy na myśli recepcjonistkę w hotelach-także przydzielaniem pokoi. Recepcjonistka powinna być nienagannie ubrana. Jeśli dana firma nie ma obowiązującego munduru pracowniczego, zobowiązana jest ona ubierać się w białą koszule z czarnymi spodniami bądź spódnicą za kolana. Moim zdaniem praca ta jest interesująca, gdyż można spotykać wielu nowych ludzi.



mam nadzieje,ze na cos sie przyda :)
2010-03-24T22:30:48+01:00
Recepcjonistka jest osobą która przyjmuje gości . Odbiera telefony z rezerwacja . w razie awarii w pokoju można jej to zgłosic a zawiadomi fachowca. Przeważnie zajmuje sie tez sprzętem udziela go w razie potrzeby np. gdy chcemy paletki do ping-ponga itp. W razie pożaru możesz od niej otrzymac zapasowe klucze
2010-03-24T22:59:13+01:00
Obowiązki recepcjonistki są zależne od miejsca wykonywanej pracy. Najczęściej funkcja ta jest spotykana w hotelach. Cały dzień recepcjonistka spędza w recepcji w holu, naprzeciwko głównego wejścia. Telefonicznie przyjmuje rezerwacje pokoi oraz zamówienia na posiłki, wydaje polecenia służbie hotelowej, piszę emaile i wysyła faksy, wita gości na miejscu, informuje ich o ofertach hotelu, tłumaczy jak trafić do poszczególnym miejsc, dba w najmniejszych szczególe o zadowolenie gościa z pobytu. Aby wytrzymać w tej pracy należy mieć anielską cierpliwość i być odpornym na stres oraz wszelkiego rodzaju zaczepki niemiłych gości hotelu. Bardzo przydatna, a w dzisiejszych czasach wręcz wymagana, jest znajomość języków obcych takich jak angielski czy niemiecki, oraz dobra znajomość obsługi programów komputerowych, a także dobra komunikatywność w relacjach z ludźmi.
============================
Obligations of the receptionists are dependent on the place of work. The most common function is common in hotels. The whole day she spent at the reception desk receptionist in the lobby, opposite the main entrance. Phone accepts reservations for rooms and order meals, give instructions to the service of the hotel, she write emails and send faxes, greets visitors to the site, inform them about the hotel offers, explains how to get to the various places in the smallest detail to ensure the satisfaction of the guest stay. To sustain this work should be very patient and be resistant to stress and all kinds of nasty taunts hotel guests. Very useful, and today even required, is knowledge of foreign languages such as English or German, and a good knowledge of operating computer programs, as well as good communication skills in dealing with people.