Odpowiedzi

2010-03-24T22:54:37+01:00
Około 23 maja zaginął na Radogoszczu szarobury kocur. Ma ok. 13 lat. Znaki szczególne: dosyć szeroka krawatka, białe „skarpetki” na łapkach, brak jednego kła, złoto zielone oczy. Może być trochę poobijany i wystraszony. Jeśli ktoś go widział, bądź znalazł bardzo prosimy o kontakt
na pryzklad
pozdro
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T22:58:59+01:00
W dniu 20 marca przy ulicy..... w naszym mieście zaginął pies rasy West, o imieniu Scooby. Jego sierść jest koloru białego. Na tylnej lewej łapce ma niewielką ciemną plamkę. Na szyi miał założoną zieloną obrożę, do której przyczepiona była kolorowa zawieszka z imieniem psa. Znalazcę bardzo proszęo kontakt z numerem telefonu : 505606707. Czeka nagroda!
3 4 3