Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-29T16:49:06+01:00
1/3=20/60
1/4=15/60
1/6=10/60
1/5=12/60

20/60+15/60+10/60+12/60=57/60

1-57/60=3/60 =1/20

Otrzymał 1/20 zapłaty

10 4 10
2009-10-29T16:53:47+01:00
1/3=20/60
1/4=15/60
1/6=10/60
1/5=12/60

20/60+15/60+10/60+12/60=57/60

1-57/60=3/60 =1/30

otrzyma 1\30
14 1 14
2009-10-29T16:56:19+01:00
1 1 1 1 20 15 10 12 57
-+-+-+- = - + - + - + - = -
3 4 6 5 60 60 60 60 60

60 57 3
- - - = -
60 60 60

1\3 + 1\4 + 1\6 + 1\5 =
20\6 + 15\60 + 10\60 + 12\60 = 57\60

60\60 = 57\60 = 3\60 = 1\20

Ostatni pracownik dostał 1\20 całej zapłaty.
8 4 8