Uzupełnij luki zamieszonym liście otwartym.Możesz najpierw zastosować konwencję poważna potem Humorystyczną


Kierujemy te słowa zasmuceni powtarzającymi się od miesięcy w naszej szkole faktami ..................... .Uważamy ze takie zjawiska nie powinny mieć w szkole miejsca , tym bardziej ze ich sprawcami są............................. Liczba i częstotliwość tych zdarzeń sprawia ze czujemy się ................................ Uważamy ze tak sytuacja nie może nadal mieć miejsca. Zwracam się do ........................ z gorącym i stanowczym apelem o .................... Deklarujemy w tej sprawie swoją pomoc . Mamy nadzieje ze nasze wspólne działania doprowadzą do ....................................

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T08:04:04+01:00
Kierujemy te słowa zasmuceni powtarzającymi się od miesięcy w naszej szkole faktami .terroryzmu.................... .Uważamy ze takie zjawiska nie powinny mieć w szkole miejsca , tym bardziej ze ich sprawcami są.ludzie młodzi............................ Liczba i częstotliwość tych zdarzeń sprawia ze czujemy się ....zagrożeni............................ Uważamy ze tak sytuacja nie może nadal mieć miejsca. Zwracam się do ........derekcji................ z gorącym i stanowczym apelem o ..interwencję.................. Deklarujemy w tej sprawie swoją pomoc . Mamy nadzieje ze nasze wspólne działania doprowadzą do ....zapanowania spokoju i bezpieczeństwa w naszej szkole................................
3 4 3
2010-03-25T08:11:27+01:00
Kierujemy te słowa zasmuceni powtarzającymi się od miesięcy w naszej szkole faktami wandalizmu.Uważamy ze takie zjawiska nie powinny mieć w szkole miejsca , tym bardziej ze ich sprawcami są.nasi uczniowie. Liczba i częstotliwość tych zdarzeń sprawia ze czujemy się zagrożeni.Uważamy ze tak sytuacja nie może nadal mieć miejsca. Zwracam się do całego grona pedagogicznego,oraz dyrekcji. z gorącym i stanowczym apelem o jak najszybszą interwencję. Deklarujemy w tej sprawie swoją pomoc . Mamy nadzieje ze nasze wspólne działania
doprowadzą do zapanowania ładu i porządku w naszej szkole.
3 3 3