Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T08:31:52+01:00
Zoo w Krakowie serdecznie zaprasza na międzynarodową wystawę świnek morskich,Która odbędzie się między godzinami 17-18.W czasie trwania wystawy odbędą się konkursy dla najmłodszych oraz opowiastki o gryzoniach.Serdecznie zapraszamy na wystawę

właściciel ZOO z organizatorami


Zagninął pies kundelek.Ostatni raz spotkany w okolicach centrum handlowego SILESIA.Wabi się TIna .W dniu zaginięcia miała ubrane zielone szelki.Piesek kuleje na lewą nóżkę i jest chory ta sytuacja zagraża jego życiu.

w Razie informacji o Tinie proszę dzwonic pod nr.346347645.
Przewidywana nagroda dla uczciwego znalazcy.



WŁAŚCICIEL



2010-03-25T08:39:40+01:00
Zaproszenie i ogłoszenie na dowolny temat.Fast!!! Min.8 zdań jedno.

Zaproszenie!

Mamy zaszczyt zaprosic pp.iRENĘ I kAROLA gIERS na premierę spektaklu " Romeo". Utwór w adaptacji p. D.Bach przedstawiony będzie 15 lipca 2011 r. o godz. 17.00 w Szkole Podstawowej nr 1 w Dębkach. Po spektaklu odbędzie się mały poczęstunek w sali gimnastycznej.

Serdecznie zapraszamy.
Teatrzyk "Fantazja"

Ogłoszenie!

Dnia 13.03.2010 r zaginął mały czarny kundelek. Wiek pieska ok. 6 miesięcy. Szczeniaczek miał czerwoną obrożę z blaszką na której podana jest nazwa pieska: Azor. Piesek przypomina trochę spaniela. Ostatnio widziany był w okolicy sklepu AGD przy ul. Dymnej 16. Znalazcy właściciel funduje dobre lody.
Dziękuję.
Tel. kontaktowy: 32435423