Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T09:12:10+01:00
BIZNESPLAN POMIDORY^^
-Planuję hodowlę pomidorów.
-Potrzebuje 1 ha pola.
W tym celu muszę zaciągnąć kredyt w banku ok. 50tyś zł
-Gdy otzrzymam kredyt zakupię parę sadzonek
-Muszę kupić sprzęt do podlewania nasion- 10tyś zł
-Potrzebuje pomocników przy sadzeniu pomidorów ok 20 osób-5tyś zł
-rozpoczynam produkcję pomidorów
-mam problem pojawiają się chwasty
-muszę kupić nawozy sztuczne -2tyś zł
-Żeby biznes dobrze się zaczął muszę zrobić małą reklamę wtym celu kupuje 1000 ulotek ze zdjęciem mojej firmy i nazwą nr telewony, e-mail żeby mogli umnie zamawiać.-1tyś zł
-pojawiają się pierwsi goście wi.ęc robię parę gr taniej pomidory niż na rynku np, pomidory na rynku 3,50/kg
umnie będzie 3,49/kg ale na zamówienie np 50kg robię zamiast 3,49
3,40zł
-firma nawet dobrze chodzi ale, niewystarczy mi to więc gdy goście przychodą pogę im pokazać moje pola---zysk 1tyś zł ponieważ różne szkoły przyjeżdżają i oglądają
-zpłacam kredyt--jestem wolny xd^^
-powiedzmy że mam teraz 5 tyś zł więc zapraszam wielu ludzi żeby do mnie przychodziły
-mam już stałych znajomych którzi miesięcznie kupują pomidory

-po pół roku nazbierałem już 100tyś zł więc kupuję maszyny które mogą sortować pomidory---na dobre i na złe
-biznes dobrze chodzi więc sprubuje jeszcze raz kupić ulotki-1tyś
po roku mam już 1 milion zł^^
więc kupuje maszyny które mogą robić z pomidorów sok





ITD
2010-03-25T09:17:12+01:00
Moim pomysłem na biznes jest założenie firmy transportowej.Jej celem bedzie dostarczanie produktów do poszczegolnych osob ktore skorzystały z naszej uslugi.Moja firma bedzie nosic nazwe JBL.Jej siedziba badzie na ulicy Kranesów 65/56 Warszawa.Z moich obliczen wychodzi ze firma bedzie miala wysokie zarobki.Do pracy w firmie potrzebuje 6 kierówców z prawem jazdy kategori C oraz dwie osoby do ksiegowania.Przypuszczalne zarobki to 2000zł.miesiecznie.Na wspolprace zgodzil sie PKO BANK POLSKI ktory pokryje 10% wkladu w firme.W naszej firmie postaralismy sie o dodatkowe samochody ciezarowe oraz samochody z wmontowana chlodziarka dzieki ktorej przewozenie produkto zamrozonych nie bedzie sprawialo nam problemu.Licze na panstwa pomoc.