Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T08:59:53+01:00
Powiedzenie wywodzi się od… zająca, który bardzo lubił siedzieć w konopiach i wyskakiwał z nich tak niespodziewanie, że aż ktoś wymyślił takie powiedzenie. Zatem wielka litera na początku jest niepotrzebna.
1 5 1
2010-03-25T09:01:21+01:00
Wraz filip, w powiedzeniu "Wyskoczył jak filip z konopi" piszemy małą literą, ponieważ jest to rusycyzm. :)
1 5 1