Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-29T16:52:54+01:00
To zdanie należy zinterpretować tak:

Litwo mój kraju, jesteś jak zdrowie dla każdego człowieka ( bardzo cenne ) i tylko osoba, która opuści Litwę doceni jaka jest ona wspaniała i jak wiele tracił nie będąc w niej.

@EDIT: POST ZROBIONY POWYŻEJ PRZEZ Pati94 jest kopią z http://romantyzm.klp.pl/ser-664.html
2 3 2
2009-10-29T17:20:30+01:00
Gdy przebywamy w swoim kraju nie doceniamy go lecz gdy wyjedziemy do innego tęsknimy za naszą ojczyzną
1 1 1