Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-29T19:13:03+01:00
1. łąki, roślinność torfowiskowa, szufarowa, wodna, synatropijna, grądy, olsy, łęgi.
2. Chronione:
Płazy: wszystkie gatunki ropuch, traszek, kumaków oraz żab
Ssaki: sowy, kukułki, perkozy, jeż, nietoperze, zając bielak, żbik, ryś, wiewiórka, żubr
Owady: trzmiele, modliszki, motyle
Gady: jaszczurki, węże
Ryby: piskorz, pocierniec
Ptaki: czapla, dzięcioł, kormoran.

Ginące:
jaszczurka zielona, jesiotr zachodni, suseł moręgowany, sęp płowy, pardwa mszarna.

Ale nie wiem gdzie występują.
2009-10-29T20:10:59+01:00
Odp na punkt 2
żbiki świstaki kozice w górach