Ułóż w odpowiedniej kolejności etapy produkcji papirusu


ściskanie arkuszy w prasach
dzielenie igłą łodyg papirusowych na paski włókna
łączenie poszczególnych warstw papirusu
sklejanie pasków na desce zmoczonej wodą z Nilu
suszenie papirusu

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-29T16:57:56+01:00
1. dzielenie igłą łodyg papirusowych na paski włókna
2. suszenie papirusu
3. łączenie poszczególnych warstw papirusu
4. sklejanie pasków na desce zmoczonej wodą z Nilu
5. ściskanie arkuszy w prasach
21 3 21
2009-10-29T16:58:09+01:00
Dzielenie igłą łodyg papirusowych na paski włókna
sklejanie pasków na desce zmoczonej wodą z Nilu
suszenie papirusu
ściskanie arkuszy w prasach
łączenie poszczególnych warstw papirusu
11 4 11
  • SDL
  • Rozwiązujący
2009-10-29T16:59:20+01:00
Dzielenie igłą łodyg papirusowych na paski włókna
sklejanie pasków na desce zmoczonej wodą z Nilu
ściskanie arkuszy w prasach
suszenie papirusu
łączenie poszczególnych warstw papirusu
13 4 13