Odpowiedzi

2010-03-25T12:41:03+01:00
Zenek ma 16 lat jego ojczym pił alkohol i znęcał sie nad Zenkiem więc chłopiec postanowił uciec z Wrocławia.....Zenek jest wrażliwym,skrytym,nieufnym zamkniętym w sobie chłopcem....Ma przyjaciół: Ula Zalewska,Pestka Ubyszówna.......
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T12:41:47+01:00
Zenon Wójcik szesnastoletni, dojrzały psychicznie chłopiec. Mądry, samodzielny, odpowiedzialny i radzący sobie w trudnych sytuacjach. Był dobry, z zagrożeniem swojego życia uratował życie dziecka. Był też uparty (nie chciał pójść z chorą nogą do doktora Zalewskiego). Był dumny,wstydził się brać od innych pomocy (gdy przyjaciele przynosili mu kanapki, on nie chciał ich jeść, mimo, że był głodny), jak i tego, że był brudny, nieporządny. Był skryty (na początku nic nie chciał o sobie powiedzieć), wytrwały w bólu (nie narzekał na bolącą nogę). Był dla Julka autorytetem i przykładem. Opiekował się Dunajem.Obcy posiadał wysportowana sylwetkę, był wysoki, mądry. Miał chude policzki, szeroko rozłożone ładne brwi, ciemne włosy. Ubrany był w zniszczoną wiatrówkę i drelichowe spodnie, które były wymięte i pociemniałe od wilgoci. Był brudny.Mama zmarła.Mieszkał razem z ojcem alkoholikiem,który go bił we Wrocławiu,jednakże z tego powodu postanowił uciec z domu.