Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T12:41:00+01:00
Wiosną ptaki śpiewają aby zaznaczyć że to ich teren i odganiają innych konkurentów. Śpiewają też głośno ponieważ cieszą się że się ociepla, że wszystko zaczyna kwitnąć no i po długiej ziemie mają więcej energii : )

Wiosna to czas kiedy wszystko budzi się na nowo. Słońce wychodzi zza chmur a na zielonej trawie pojawiają się wiosenne przebiśniegi i krokusy. Lubię wiosnę ponieważ to czas kiedy mam więcej energii. Czuć zapach natury a przede wszystkim słuchać piękny śpiew ptaków
1 5 1
2010-03-25T12:41:46+01:00
Bo wychodza ze swoich gniazd.bo jest juz cieplo.
ptaki tak jak ludzie ciesza sie jak jest juz cieplo.