Ułóż tekst reklamy dowolnego produktu. Zastosuj części mowy wybrane spośród podanych .
*partykuły wzmacniające znaczenie wyrazów :
tylko,jedynie,naprawdę,właśni,przecież,aż,nawet,już
*przysłówki:
niezawodnie,skutecznie,czysto,łatwo,doskonale,bezpłatnie,szybko,nieprawdopodobnie,wyjątkowo
*zaimki nieokreślone:
nikt,nic,wszyscy,każdy,żaden,zawsze,wszędzie,nigdy
Proszę o pomoc :D

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T12:49:59+01:00
Proszek do prania- PIMPEK

Pimpek to jedyny i niepowtarzalny proszek do prania! Skutecznie i niezawodnie wypierze wszystkie plamy. Łatwo i szybko sprawi, że twoje ubrania będą wyglądać jak nowe. Wszyscy będą myśleć, że rzeczy, które nosisz są nowe. Żaden proszek nie gwarantuje Ci takiej satysfakcji jak Pimpek.
To Pimpek jest proszkiem, który musisz mieć właśnie teraz!
10 4 10
2010-03-25T12:54:05+01:00
Tylko u nas niezawodne,niepowtarzalne i dość nietypowe lustro, w którym zawsze i wszędzie będziesz wyglądać pięknie i młodo!
Przeceież to prawie nic nie kosztuje!
zadzwoń i zamów! tylko u nas to niepowtarzalne lustro bez kosztu wysyłki!
każdy chciałby je mieć , więc nie trać czasu i bądź pierwszy!
; P
ps.
my już to mieliśmy więc na pewno jest dobrze bo pani mi sprawdzała xd
8 4 8