Odpowiedzi

2010-03-25T12:58:58+01:00
Moim zdaniem nikt na to nie zwraca uwagi a wręcz wyśmiewa taką osobę. Czyli raczej Niee.!
16 1 16
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T13:04:16+01:00
Uważam że powstanie tego hymnu i jego sens jest nadal aktualne, ponieważ miłość jest ponadczasowym uczuciem, zawsze bliskim dla człowieka. Prawdy zawarte w nim, przekazują morały nie tylko najmłodszym ale i tym starszym. Ludzie wzorują się na hymnie, by właśnie dzięki niemu dokonać właściwego wyboru drugiej połówki. Jako młody człowiek mogę powiedzieć że Hymn o miłości zmusza mnie do refleksji podczas rozterek sercowych. Kiedy doskwiera mi smutek z powodu braku drugiej osoby, bądź jestem nią zawiedziony/zawiedziona, miło mi przeczytać moim zdaniem jeden z najlepszych tekstów zawartch w biblii i pocieszyć się, że będzie jescze czas na miłość lub że to co czuję do drugiej osoby to tylko zakochanie. Myślę że serce człowieka się nie zmieniło przez ten długi okres, i miłość smakuja cały czas tak samo.
33 3 33